KAVÍZ Kft logó

Adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    KAVÍZ Kft

  • Munkavégzés helye

    7400 Kaposvár, Cseri út 16.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
  • Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
  • Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
  • A belső vállalatirányítási rendszer kezelése, dokumentumok rögzítése, javítása;
  • A társaság irodaszer igényének összeállítása, megrendelése, tételes ellenőrzése, szervezeti egységenként történő szétosztása;
  • Irattározási feladatok ellátása, közreműködés a Központ leltározási és selejtezési feladataiban;
  • Ügyfélszolgálati adminisztrátor helyettesítése

Elvárások

  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Nagyfokú önállóság a munkavégzés során
  • Magabiztos Excel, Word felhasználói szintű ismerete
  • Irodai/Adminisztrációs területen szerzett minimum 3 év tapasztalat
  • Középfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződés, stabil munkahely;
  • Hosszú távú munkalehetőség, változatos munkaköri feladatok;
  • Munkabéren felüli ösztönző juttatás;
  • Munkába járás költségének térítése törvény szerint;
  • Kollektív szerződés

Céginformáció

A társaság fő tevékenysége a teljes körű ivóvíz szolgáltatás biztosítása (az ivóvíz kitermelése, kezelése, fogyasztókhoz történő eljuttatása), valamint a szennyvízkezelés és- tisztítás megvalósítása a működési területén.

Álláshirdetés jelentése