Állás részletei
-
Cég neve
ADR Logistics Kft.
-
Munkavégzés helye
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Általános iskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
• a telephelyen felmerülő adminisztrációs feladatok részbeni elvégzése, az adminisztrációs csoport munkájának segítése
• megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása
• megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során
• szállítólevelek kiadása a vevők/sofőrök részére
• napi szintű változatos adminisztrációs feladatok elvégzése
• beszállítások fogadása, adminisztrálása
• a be- és kimenő áruforgalom felügyelete, tételes ellenőrzése
• a belső árumozgások, csomagolások dokumentálása, felügyelete
• megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása
• megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során
• szállítólevelek kiadása a vevők/sofőrök részére
• napi szintű változatos adminisztrációs feladatok elvégzése
• beszállítások fogadása, adminisztrálása
• a be- és kimenő áruforgalom felügyelete, tételes ellenőrzése
• a belső árumozgások, csomagolások dokumentálása, felügyelete
Elvárások
• Kiegyensúlyozottan tudjon működni komplex helyzetekben, és hatékonyan kezelje a stresszt – akár egyedül, akár csapatban.
• magabiztos
•raktárban végzett adminisztrációs vagy áruellenőri tapasztalattal rendelkezik
• rendkívül pontos munkavégzésében
• megbízható
• hosszú távra tervez
• jó munkakörnyezetre vágyik
• együttműködő
• stabil felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik (excel, word, outlook)
Előnyt jelent
• középszintű végzettség
• angol vagy német nyelvismeret
• angol vagy német nyelvismeret
Amit kínálunk
- Cafetéria havi 5000-Ft értékben
- munkába járás költségének támogatása 30 Ft/km
- munkarend: hétfőtől péntekig: 08:00 - 16:00 óráig)
- + lépcsőzetes hűségbónusz (2-5-10 év után)
- összetartó csapat, jó hangulat, megértő vezetőség
- stabil, dinamikusan növekedő céges háttér
- céges rendezvények
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Masszázs
Céginformáció
Megalakulása óta dinamikusan fejlődő, speciális áruk raktározásával foglalkozó cégünk új ADMINISZTRÁTOR munkatársat keres.
Amennyiben szeretne egy piacvezető, megbízható cégnél, jó csapatban, versenyképes fizetésért dolgozni, jelentkezzen hozzánk!
Amennyiben szeretne egy piacvezető, megbízható cégnél, jó csapatban, versenyképes fizetésért dolgozni, jelentkezzen hozzánk!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
