PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft logó

Adminisztratív gyakornok (HR csapat)

Állás részletei

  • Cég neve

    PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Bónusz
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Szakmai gyakorlat
    • Diákmunka
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A PwC-nél azon dolgozunk, hogy együttműködve segítsük ügyfeleinket a megalapozott döntések meghozatalában, hatékony működésben, és közösen formáljuk a jövőt. Ehhez az izgalmas kihíváshoz élvezetes feladatokat és inspiráló munkakörnyezetet kínálunk.  

  

Jól hangzik? Most lehetőség van, hogy Te is csatlakozz hozzánk Adminisztratív gyakornok pozícióba.  

 

Dinamikus HR csapatunk elkötelezetten támogatja szervezetünk munkavállalóinak fejlődését és jólétét, különböző képzési programokkal, fejlesztési kezdeményezésekkel. Jelenleg egy lelkes és precíz gyakornokot keresünk, aki az adminisztratív feladatok elvégzésével, folyamatok zavartalan működtetésével segíti a HR, különösen a Learning & Development területünk mindennapjait.

  •  Menedzseled a számlázásokat, pénzügyi és adminisztratív folyamatokat;  

  •  Beszállítókat kezelsz, szerződéseket készítesz elő és gondolkodsz azok megfelelő nyilvántartásáról; 

  • Támogatod a képzési és fejlesztési programok adminisztratív lebonyolítását, dokumentálását és visszakövetését; 

  • Képzéseket készítesz elő, ezeket nyomon követed és adminisztrálod;  

  • Naprakészen tartod a belső HR rendszereket, adatbázisokat és nyilvántartásokat; 

  • Rendszeres és ad hoc riportokat, elemzéseket készítesz;  

  • Általános adminisztratív támogatást nyújtasz a HR, Learning & Development csapat számára.

  • Aktív, nappali hallgatói jogviszonyod van még legalább 1 évig;  

  • Heti min. 30 órában tudsz munkát vállalni;  

  • Felhasználói szintű Google / MS Office ismeretekkel rendelkezel;  

  • Precízen és megbízhatóan végzed a feladataidat, tudsz folyamatokban gondolkodni;   

  • Jó vagy problémák elemzésében és megoldásában, van szemed a részletekhez, és megfelelő numerikus készségekkel rendelkezel;  

  • Kiemelkedő kommunikációs képességed van, szóban és írásban egyaránt tárgyalási szinten kommunikálsz angolul.

  • Változatos feladatokkal teli munkakörnyezet és folyamatos szakmai fejlődés: nálunk lehetőséged nyílik arra, hogy tapasztalatot szerezz, miközben fejleszted képességeidet egy ösztönző, támogató közegben.    

  • Rugalmas munkarend és home office lehetőség: igény szerint te oszthatod be a munkaidődet, és részben otthonról is dolgozhatsz.

  • Támogatás a tanulás és fejlődés útján: számos üzleti és digitális tréning, valamint egyéb workshopok várnak, hogy folyamatosan fejleszthesd személyes és szakmai képességeidet.    

  • Aktív közösségi élet, melyet a cég különböző programok segítségével (pl. “all staff” események, csapatépítők) támogat.   

  • Központi helyen, kényelmes irodában dolgozhatsz: székhelyünk a Nyugati tér mellett található patinás Eiffel Palace.  

  • A PwC-nél a sokszínűségben hiszünk, mivel ez az alapja a felelősségteljes kultúránknak és a hosszútávú értékteremtésnek. Célunk, hogy befogadó és támogató munkahelyet biztosítsunk a megváltozott munkaképességű munkavállalóknak is.

  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség

Felkeltettük az érdeklődésed? Jelentkezz hozzánk, és építsd tovább nálunk a karriered!


Álláshirdetés jelentése