-
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 25.• Előre sorolva 19 órája -
-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
8000 Székesfehérvár, Horvát István lakótelepNettó 300e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Videó a hirdetésben
Főbb feladatok- Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása.
- Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában.
- Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy megy neked egyedül is. :)
Ma 15:38 -
-
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
Ma 00:00 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a Rektor szakmai és adminisztratív támogatása a mindennapi munkavégzésben
- időpont-egyeztetések, naptárkezelés, delegációk és hivatalos események előkészítése
- kapcsolattartás belső szervezeti egységekkel és külső partnerekkel (hazai és nemzetközi)
Ma 15:36 -
-
Adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rendelések felvétele, rögzítése
- Ügyfélszolgálati feladatok ellátása telefonon
- Adminisztrációs tevékenységek ellátása
Ma 12:17 -
Irodai asszisztens
Komárom-Esztergom megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Az üzemvezető mindennapi munkájának támogatása
- Adatrögzítés, kimutatások és statisztikák készítése Excelben
- Dokumentációk előkészítése, összeállítása
- Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása
- Telefonhívások kezelése
- Kapcsolattartás a munkatársakkal és partnerekkel
Ma 10:07 -
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 19 órája -
Szakmai igazgató
Budapest
-
Céges autó • Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Költségtervek jóváhagyása, takarítási és egyéb szolgáltatási tervek kidolgozása megrendelői igények szerint.
- Költséghatékonysági elemzések készítése, folyamatos optimalizálás.
- Versenytárgyalásokon való részvétel, alvállalkozók versenyeztetése.
November 11.• Előre sorolva 19 órája -
-
Személyi asszisztens
Budapest, I. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Tervezési és operatív vezérigazgató-helyettes munkájának támogatása
- Telefonok fogadása, iratkezelés
- Együttműködés és kommunikáció más szervezeti egységekkel, munkatársakkal
- Szükséges beszerzések és rendelések kezelésében való részvétel
November 21.• Előre sorolva 19 órája -
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva 19 órája -
-
Personal assistant
1061 Budapest, Andrássy út 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokProviding exceptional organisational and administrative support to the managing director, ensuring smooth coordination of daily schedules, meetings, and communications....
November 21.• Előre sorolva 19 órája -
-
Korean-speaking personal assistant
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Koreai felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Supporting the Vice President in their daily work
- Managing calendars and E-Mails, tracking deadlines
- Facilitating communication
- Maintaining a list of ongoing tasks
- Organizing events, meetings, and discussions
- Assisting with background work related to management decisions
- Arranging travel and logistics
November 10.• Előre sorolva 19 órája -
-
Titkárnő, asszisztens
Budapest, XIV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében
- naptár kezelés, találkozók, megbeszélések, utazások szervezése és koordinálása
- e-mailek, levelek kezelése, priorizálása
- telefonhívások kezelése
- dokumentumok kezelése
- vendégek fogadása, ellátása
November 13.• Előre sorolva 19 órája -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 19 órája -
-
Vezérigazgatói Személyi Asszisztens
HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Vezérigazgató napi munkájának teljes körű, előrelátó szakmai és privát támogatása, magas szintű szervezési, koordinációs és asszisztensi feladatok ellátásával.
- Telefonos és e-mailes megkeresések professzionális kezelése, információk szűrése és priorizálása.
Tegnap 09:32 -
Tolmács/Gyárigazgatói asszisztens
7400 Kaposvár, Pécsi utca 67.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A gyárigazgató munkájának támogatása a mindennapokban
- Tolmácsolás az üzemben, főként angolról magyarra (ha beszélsz horvátul, az óriási plusz!)
- Kapcsolattartás a termelésben dolgozó kollégákkal, információk összegyűjtése és továbbítása a vezetőség felé
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:17 -
-
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:17 -
-
Ügyvezető asszisztens / sales koordinátor
7621 Pécs, Mátyás király utca
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Értékesítési folyamatok adminisztratív és operatív támogatása
- Online értékesítési csatornák figyelése, anyagfeltöltések és jelentkezések koordinálása
- Kapcsolatépítés közösségi platformokon (elsősorban LinkedIn)
- Külső fejlesztői/szakértői kapcsolatok kezelése és támogatása
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:14 -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the team, including coordinating meetings, managing calendars, and preparing reports
- Maintain accurate and up-to-date records, including inventory levels, production schedules
- Coordinate travel arrangements, expense reports, and other administrative tasks as needed
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
-
Vezetői asszisztens
3525 Miskolc, Dózsa György út 13.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Vezető munkájának ügyviteli és dokumentációs támogatása, szükség esetén az üzleti bizalmas iratok kezelése
- Az igazgatóság működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, beleértve a szükséges beszerzési és elszámolási feladatokat
November 05.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Személyi asszisztens állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!