Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest, Budapest, XIII. Kerület, hibrid munkavégzési lehetőséggel -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Érdekel, hogyan működik egy világméretű vállalat pénzügyi háttere a számok mögött?
Szeretnél egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező SSC-ben fejlődni a szállítói számlák kezelésének területén?
Akkor ez a lehetőség neked szól!
Partnerünk az építőipar meghatározó szereplője, aki cement- és betontermékek széles kínálatával, szaktanácsadással és erős multinacionális háttérrel támogatja vevőit a biztonságos, fenntartható építkezésekben. Több évtizedes tapasztalatának és hűséges partnereinek köszönhetően mára az iparág egyik vezető vállalatává vált.
Bővülő csapatukba keresnek most új munkatársat az alábbi munkakörbe: ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST
Szeretnél egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező SSC-ben fejlődni a szállítói számlák kezelésének területén?
Akkor ez a lehetőség neked szól!
Partnerünk az építőipar meghatározó szereplője, aki cement- és betontermékek széles kínálatával, szaktanácsadással és erős multinacionális háttérrel támogatja vevőit a biztonságos, fenntartható építkezésekben. Több évtizedes tapasztalatának és hűséges partnereinek köszönhetően mára az iparág egyik vezető vállalatává vált.
Bővülő csapatukba keresnek most új munkatársat az alábbi munkakörbe: ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST
Feladatok
- Szállítói számlák feldolgozása, ellenőrzése és nyomon követése
- Megrendelések, áruátvételek, számlák vagy kifizetések közötti eltérések kezelése
- Szállítói és belső ügyfelek megkereséseinek megválaszolása
- GR/IR (Áruátvétel / Számla beérkezés) egyenlegek elemzése, validálása életkor alapján
- Havi szállítói számlaegyeztetések támogatása
- Munkavégzés a megállapodott SLA-k szerint
- Rugalmasság és helyettesítés biztosítása szükség esetén
- Kontroll dokumentációk, folyamattérképek és eljárások követése
- Aktív részvétel a szállítói számlaosztály fejlesztésében, optimalizálásában
Elvárások
- Van felsőfokú végzettséged pénzügy, számvitel, gazdasági vagy üzleti területen
- Legalább 1–2 év tapasztalatod van szállítói számlák kezelésében, nemzetközi környezetben
- Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
- Ismered a teljes beszerzés–fizetés (procure-to-pay) folyamatot
- Szereztél már tapasztalatot ügyfélközpontú, szolgáltatásalapú környezetben
- Magas szintű Excel-tudással rendelkezel
- Jó a kommunikációd, szeretsz csapatban dolgozni, de önállóan is megállod a helyed
- Proaktív vagy, és nem ijedsz meg a kihívásoktól
Juttatások
- A pozíciónak megfelelő bérezés
- Teljesítmény alapú éves bónusz
- Próbaidő után cafeteria (SZÉP-kártyára)
- Egészségbiztosítás
- Utazási költségtérítés
- A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
- Heti 2 nap home office lehetőség
- Fiatalos, támogató és lendületes csapat
- Munkavégzés helye: Budapest, XIII. Kerület, hibrid munkavégzési lehetőséggel
- Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
Előnyt jelent
- Szlovák nyelvismeret
- SSC területen szerzett tapasztalat
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése