BECK AND PARTNERS Kft. logó

Accounts payable specialist

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest, Budapest, XIII. Kerület, hibrid munkavégzési lehetőséggel
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Érdekel, hogyan működik egy világméretű vállalat pénzügyi háttere a számok mögött?

Szeretnél egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező SSC-ben fejlődni a szállítói számlák kezelésének területén?

Akkor ez a lehetőség neked szól!

Partnerünk az építőipar meghatározó szereplője, aki cement- és betontermékek széles kínálatával, szaktanácsadással és erős multinacionális háttérrel támogatja vevőit a biztonságos, fenntartható építkezésekben. Több évtizedes tapasztalatának és hűséges partnereinek köszönhetően mára az iparág egyik vezető vállalatává vált.

Bővülő csapatukba keresnek most új munkatársat az alábbi munkakörbe: ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST
  • Szállítói számlák feldolgozása, ellenőrzése és nyomon követése
  • Megrendelések, áruátvételek, számlák vagy kifizetések közötti eltérések kezelése
  • Szállítói és belső ügyfelek megkereséseinek megválaszolása
  • GR/IR (Áruátvétel / Számla beérkezés) egyenlegek elemzése, validálása életkor alapján
  • Havi szállítói számlaegyeztetések támogatása
  • Munkavégzés a megállapodott SLA-k szerint
  • Rugalmasság és helyettesítés biztosítása szükség esetén
  • Kontroll dokumentációk, folyamattérképek és eljárások követése
  • Aktív részvétel a szállítói számlaosztály fejlesztésében, optimalizálásában
  • Van felsőfokú végzettséged pénzügy, számvitel, gazdasági vagy üzleti területen
  • Legalább 1–2 év tapasztalatod van szállítói számlák kezelésében, nemzetközi környezetben
  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
  • Ismered a teljes beszerzés–fizetés (procure-to-pay) folyamatot
  • Szereztél már tapasztalatot ügyfélközpontú, szolgáltatásalapú környezetben
  • Magas szintű Excel-tudással rendelkezel
  • Jó a kommunikációd, szeretsz csapatban dolgozni, de önállóan is megállod a helyed
  • Proaktív vagy, és nem ijedsz meg a kihívásoktól
  • A pozíciónak megfelelő bérezés
  • Teljesítmény alapú éves bónusz
  • Próbaidő után cafeteria (SZÉP-kártyára)
  • Egészségbiztosítás
  • Utazási költségtérítés
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Heti 2 nap home office lehetőség
  • Fiatalos, támogató és lendületes csapat
  • Munkavégzés helye: Budapest, XIII. Kerület, hibrid munkavégzési lehetőséggel
  • Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
  • Szlovák nyelvismeret
  • SSC területen szerzett tapasztalat
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése