-
Quality manager
Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Achievement of the country’s quality objectives and BMI targets.
- Liaison with key customer quality departments to review on-going performance trends, review any adverse trends and /or quality concerns. Engage with and develop a personal relationship with key customer quality decision makers.
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
-
Céges autó • Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Új gyógyszeripari ügyfelek felkutatása országosan a gyógyszeripari csomagolóanyag gyártásba történő belépés érdekében,
- Rendszeres helyszíni ügyféllátogatásokon való részvétel,
- Ügyvezető igazgatónak való folyamatos riportálás,
- Belső projektelőírások betartása,
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
-
Céges autó • Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Új autóipari ügyfelek felkutatása Magyarországon,
- Rendszeres belföldi partnerlátogatásokon való részvétel,
- Külföldi értékesítési vezetőnek való folyamatos riportálás,
- Belső projektelőírások betartása,
- Ajánlatok készítése, nyomon követése és a célárak feltérképezése,
Október 28.• Előre sorolva november 22. -
-
Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser (KAM)
Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Zala megye
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Komplex hulladékgazdálkodási ügyfelek megszerzése, ügyfélkapcsolatok kiépítése, ápolása
- Vevőlátogatás során az ügyfelek részletes tájékoztatása a cég tevékenységéről, a cég által nyújtott szolgáltatásokról
- Költség-haszon elemzések elvégzése a meglévő és potenciális ügyfelekről
November 11.• Előre sorolva november 23. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!