-
Autóipari vevői kapcsolattartó
2310 Szigetszentmiklós, Diósgyőri utca 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése
- Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció
- Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:50 -
-
Customer service coordinator
ENNOVI Energy & Power Solutions Hungary Kft. - Kunszentmárton, Ipari Park, 07/28.hrsz., 5440
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- High level of customer service
- Problem Solving
- Sales Support
- Analysis and reporting
- Manage customer record systems through online interfaces
- Every day contact with partner departments and production planning
November 12.• Előre sorolva 23 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokEbben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken...
November 11. -
Polish speaking order management & customer support specialist (hybrid)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Order processing and order management via email and online platforms (few calls only, 2-3/day)
- Sales order tracking.
- Monitor supply outages and react accordingly for incoming and existing orders.
- Backorder management and general customer query management.
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Creation, processing, and monitoring of orders, quotations, and contracts in an international environment
- Back-office support for our Global (Key) Account customers
- Project management for international customer projects
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!