-
Customer service team leader
Hibrid • 8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage and process customer orders, changes, returns and sample requests
- Handle SAP exceptions, monitor backlogs, resolve issues with factories
- Maintain close cooperation with sales, customers, and internal departments
- Create credit/debit notes, handle complaints, expedite and stock-related tasks
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide operational quality strategy and leadership
- Develop and implement the QA strategy aligned with a corporate and defense regulation standards and in cooperation with the Quality Compliance & System Manager
November 18.• Előre sorolva november 24.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!