-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cikkszámtörzs és átlagárak karbantartása;
- Heti/havi/éves készletriportok készítése;
- Napi készleteltérések kezelése (detektálás, kivizsgálás, leltár, engedélyezés, könyvelés);
- Periodikus leltárak szervezése és támogatása;
- Bejövő áruk eltéréseinek vizsgálata;
- Selejtezési folyamat teljes lebonyolítása.
November 20.• Előre sorolva november 26. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
Budapest, IV. kerület
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új vevők létrehozása, vevőtörzs karbantartása az SAP-ban és egyéb nyilvántartásokban
- Vevő egyedi kondíciók aktuális szabályzatok szerinti ellenőrzése és beállítása SAP-ban
- Az árazási és szerződéskötési utasítások betartásának ellenőrzése Salesforce rendszerben
November 04.• Előre sorolva november 28. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A méréstechnikai csoport -és mérőköri vállalkozói kör anyag -és eszközkészletének kezelése
- Raktárkészlet, anyagok, járandóságok és védőeszközök rendelése
- Mérők, szigorú elszámolású anyagok kiadása-bevételezése, selejtezése
November 12.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 13 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!