-
Projektvezető és alkalmazásgazda
Hibrid • 6728 Szeged, Napos útBr. 800e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Együttműködés a fejlesztőkkel, beszállítókkal és technológiai partnerekkel
- Vevői igények összegyűjtése, visszacsatolása a termékfejlesztésbe, tesztelés
- Részvétel hazai és nemzetközi kiállításokon, bemutatókon, after sales tevékenység
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage end-to-end lifecycle of tools (Proof of Concept → Deployment → Production → Maintenance → Decommissioning)
- Create and maintain scripts/utilities for tool integrations, certification, and maintenance
- Deploy and manage tools/utilities across managed and geo-redundant data centers
November 05. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Design and implement network solutions to support the Modern Desktop architecture and Low Trust APC environments.
- Collaborate with security, infrastructure, and desktop engineering teams to ensure network designs meet performance and compliance requirements.
November 14. -
-
Informatikus – Rendszerüzemeltető / Hálózati technikus
Hódmezővásárhely
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon • Céges autó
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • ACTIVE DIRECTORY • HÁLÓZATI ISMERETEK • OFFICE
Főbb feladatok- Ügyfeleink helyszíni és táveléréses rendszerüzemeltetése (Windows alapú környezetek és alkalmazások, Office, Active Directory)
- Felhasználói támogatás, hibajegyek kezelése, tanácsadás
- A működést támogató szakrendszerek naprakészen tartása
- IT szolgáltatással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
- Teljes munkaidő
-
Windows • Linux
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide Level 2 technical support for enterprise customers, working closely with Level 1 (customer service) and in coordination with Level 3 (experts and external partners).
- Troubleshoot, analyze and resolve complex issues across IT and telecom environments (fixed, mobile, data, VoIP, networks).
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!