-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Létesítmény-üzemeltető menedzser
BiatorbágyNettó 600e Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • 100e Ft havi mozgóbér • 100e - 600e Ft negyedéves jutalék
- Teljes munkaidő
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Budaörs, Biatorbágy, Törökbálint térségében
- épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek);
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal;
- épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén;
November 21. -
-
Ügyfélszolgálati Supervisor
1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A páciens koordinátorok mindennapi munkájának összefogása, támogatása és motiválása.
- A betegút gördülékenységének biztosítása, operatív problémák proaktív kezelése.
- Munkaszervezési feladatok támogatása (műszakbeosztás, feladatprioritás stb.).
- Új kollégák betanításában való aktív részvétel.
November 19.• Előre sorolva 9 órája -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 8 órája -
-
Ügyfélszolgálat ERP szoftver értékesítés támogatásában
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégünk legújabb csapattagját keressük egy olyan jelölt személyében, aki precíz az adminisztrációban és szívesen kommunikál ügyfelekkel, érdeklődőkkel, ügyféljelöltekkel telefonon is. Igen, tudjuk, hogy ez egy 2in1 pozíció, de mi egy ilyen sokrétű munkatársakból álló csapat vagyunk. Képesek vagyunk...
November 04.• Előre sorolva tegnap 14:40 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!