-
Facility manager
Budapest, II. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodaházak napi üzemeltetésének irányítása és felügyelete
- Külső szolgáltatók és alvállalkozók munkájának koordinálása
- Karbantartási, energiahatékonysági és munkavédelmi folyamatok kezelése
- Költségvetés-tervezés, költségoptimalizálás és pénzügyi riportok készítése
November 12. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzemeltetési és karbantartási dokumentációk, jegyzőkönyvek, munkalapok, műszaki naplók precíz vezetése/vezettetése és naprakészen tartása.
- Tervezett megelőző karbantartási (PM) tervek adminisztratív összeállítása/összeállíttatása és folyamatos nyomon követése.
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a társaság tulajdonában vagy bérletében lévő ingatlanok adatainak naprakészen vezeted, szükség esetén összeállítod a szükséges adatszolgáltatásokat
- foglalkozol az ingatlangazdálkodási és ingatlanhasznosítási feladatokkal
- kezelsz minden bérelt vagy bérbe adott ingatlanhoz kapcsolódó szerződést
December 02. -
-
Műszaki Menedzser
Budapest
-
Céges autó
- Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bevásárlóközpont műszaki üzemeltetési és karbantartási feladatainak koordinálása és ellenőrzése
- Épületüzemeltetési szolgáltatások koordinálása, ellenőrzése, a felmerülő minőségi problémák kezelése
- Karbantartók munkájának operatív irányítása, folyamatos követése, ellenőrzése, számonkérése
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Real Estate Manager
Hibrid • 1105 Budapest, Kelemen utca
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Kínai középfok • Magyar középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- 协调入住与退租
- 检查房屋状态并拍照、制作报告
- 安排清洁、维修和供应商
- 与租客、邻里、大楼管理沟通
- 跟踪水电气与物业日常数据
- 整理照片、文件、收据及财务资料
- 更新系统中的房源、租期与费用信息
- 接听电话(中文或英文)
- 协助租赁流程、合同文件与沟通
November 15.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!