-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 21 órája -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!