-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Diákmunka - Client Delivery Intern
Hibrid • Budapest XIII. kerület
- Diákmunka
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokWhat you will do: This internship is an excellent opportunity to learn and develop your career. If you are fluent in English, have great analytical, communication and problem-solving skills and like challenges, feel free to apply, and we will teach you the rest! As a member of the Client Solutions...
Tegnap 11:19 -
Customer Care gyakornok (német nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 43.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben (80%) és telefonon (20%)
- Beérkező e-mailek továbbítása a megfelelő belső osztály felé
- Jegykezelő rendszerben jegyek szortírozása, továbbítása a megfelelő terület felé
- Árajánlatok készítése a jegykezelő rendszerben és/vagy SAP-ban
- Ügyféladatbázisok karbantartása
November 25. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!