-
Kárügyintéző
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása
- kárrendezési folyamatok koordinálása, ellenőrzése
- kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészítése, beszerzése
November 03.• Előre sorolva november 15. -
-
Kárszakértő
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kárfelvétel, kárszakértői feladatok elvégzése jellemzően a Munkáltató üzemeltetésében lévő gépjárművek sérüléseinek tekintetében
- kárjavítások és egyéb karosszéria javítások követésének és követhetőségének biztosítása
November 03.• Előre sorolva november 15. -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Értékesítő(Szeged)
6728 Szeged, Dorozsmai út 52.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Autóalkatrészek és egyéb kiegészítők értékesítése az ügyfél igényeinek felmérését követően
- Vásárlók, partnerek kiszolgálása
- Szakmai tanácsadás a termékeink értékesítése során
- Partnereinkkel való kapcsolattartás
- Telefonos megkeresések kezelése
November 13. -
-
Cafeteria • Bónusz
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, egyeztetés a fennálló hátralék rendezéséről, lehetőségek felajánlása;
- hátralékkezelési bejövő hívások fogadása, ügyfelek teljes körű tájékoztatása;
- ügyfélpanaszok, reklamációk hatékony kezelése
November 07. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!