-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonon kezeled a távfűtéssel vagy temetkezéssel kapcsolatos ügyfél megkereséseket
- tájékoztatod a lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfeleket
- megoldásorientált, hatékony módon kezeled az ügyfélpanaszokat
- ellátod az ügyfélkezelés adminisztratív feladatait
Október 30. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÉrtékesítési vezető munkájának támogatása Új potenciális vállalati ügyfelek megkeresése Ügyfelek érdeklődésének felkeltése, igényfelmérés, tájékoztatás a faktoring szolgáltatásokról Tárgyalási időpontok egyeztetése...
November 10.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!