-
Customer Support - French Speaking
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Managing and processing customer orders with accuracy, from entry to invoicing
- Handling order follow-up, stock information, backorder reports, claims, returns, and crediting
- Logging cases and calls to a high standard and providing regular updates until resolution
December 01. -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Wordt een expert en biedt onze klanten een uitstekende service.
- Verwerk de customer experience-cases administratief via de diverse applicaties.
- Gebruik verschillende moderne communicatiekanalen om de best mogelijke service te bieden.
November 13.• Előre sorolva 15 órája -
-
IT Support (german speaking)
Hibrid • 1083 Budapest, Bókay János utca 36-42.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Unterstützung unserer Kunden telefonisch und schriftlich; Annahme und Bearbeitung von IT-Tickets (HW und SW) sowie Änderungsanfragen
- Überprüfung, Nachverfolgung und Dokumentation von Tickets in verschiedenen Systemen
- Kommunikation mit Kunden und Zusammenarbeit mit dem Second-Level-Support
November 27.• Előre sorolva december 2. -
Customer Service Agent – Multilingual Support
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
December 02. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Értékesítési és ügyfélkapcsolati munkatárs
1139 Budapest, Frangepán utca 32.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyfelek tájékoztatása telefonon és e-mailben
- Lakásmegtekintések szervezése és bemutatók lebonyolítása
- Kapcsolattartás ingatlanügynökökkel, meglévő és új ügyfelekkel
- Lakás átadások koordinálása, folyamatok nyomon követése
- Napi kapcsolattartás a jogi és pénzügyi osztállyal
November 12.• Előre sorolva 15 órája -
-
Polish speaking order management & customer support specialist (hybrid)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Order processing and order management via email and online platforms (few calls only, 2-3/day)
- Sales order tracking.
- Monitor supply outages and react accordingly for incoming and existing orders.
- Backorder management and general customer query management.
November 11. -
Customer service munkatárs
1065 Budapest, Nagymező utca 27.Nettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ügyfeleink számára kiemelkedő színvonalú támogatás nyújtása telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül.
- Ügyfélkérdések kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása.
- Upsell
- Szolgáltatásainkkal kapcsolatos információk pontos és részletes közvetítése.
December 02. -
Customer service agent
Hibrid • 1011 Budapest, Fő utca 14.Br. 1 000 - 1 500 Euro havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to inquiries from business clients regarding ongoing cooperation.
- Prepare and deliver performance reports for clients based on current operational data.
- Handle intervention cases related to shipments in cooperation with international Meest offices.
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Ügyfélkapcsolati munkatárs
Móricz Dental - Budapest, Móricz Zsigmond körtér 3/a, 1114Nettó 470e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Személyes ügyfélszolgálat
- Bejövő hívások és e-mailek megválaszolása
- Páciensek fizettetése, számlázás
- Adminisztratív feladatok
- Orvosok munkájának adminisztratív támogatása
November 17.• Előre sorolva december 2. -
Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
November 18. -
Értékesítési és ügyfélkapcsolati munkatárs
Hibrid • 1225 Budapest, Bányalég utca 110.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ügyféligények kiszolgálása, ajánlatadás, szerződések megkötése,
- ügyfélkapcsolatok ápolása, ügyfélkezelés, promlémamegoldás
- árképzéshez kapcsolódó piaci információgyűjtés, döntés-előkészítés,
- címlista, adatbázis kezelése, karbantartása,
- az értékesítési folyamat nyomon követése,
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Customer Care gyakornok (német nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 43.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel e-mailben (80%) és telefonon (20%)
- Beérkező e-mailek továbbítása a megfelelő belső osztály felé
- Jegykezelő rendszerben jegyek szortírozása, továbbítása a megfelelő terület felé
- Árajánlatok készítése a jegykezelő rendszerben és/vagy SAP-ban
- Ügyféladatbázisok karbantartása
November 25. -
Ügyfélkapcsolati munkatárs
1116 Budapest, Temesvár utcaBr. 500e - 530e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszélgetsz ügyfelekkel személyesen, telefonon, emailben – tanácsot adsz, segítesz
- Értékesítés (de nem nyomulós típusú, hanem segítő jellegű)
- Adminisztráció, készlet- és megrendeléskezelés
- Ha van ötleted, hogyan lehetne jobbá tenni a dolgokat – mondd el, és megvalósíthatjuk
November 11. -
Ügyfélkapcsolati munkatárs (SIG 171)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfeleink professzionális kiszolgálása személyesen, Budapest 12. kerületi irodánkban
- bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
November 25. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÉrtékesítési vezető munkájának támogatása Új potenciális vállalati ügyfelek megkeresése Ügyfelek érdeklődésének felkeltése, igényfelmérés, tájékoztatás a faktoring szolgáltatásokról Tárgyalási időpontok egyeztetése...
November 10.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!