-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Manage customer requests and handle Polish customer inquiries via phone and email.
- Handle incoming orders via email and web, manage order processing according to division guidelines, and relay product prices and availability to customers.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek kéréseivel, kérdéseivel, panaszaival kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés
- Közüzemi szolgáltatókkal, ügyfelekkel és más szervezeti egységekkel történő kapcsolattartás
- Bankkártyás befizetések kezelése
- Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- te leszel az, aki megválaszolja a beérkező e-maileket és telefonhívásokat - nálad landolnak a technikai vagy szervizes kérdések – te segítesz eligazodni mobilok, okoseszközök és háztartási gépek világában - te kezeled a reklamációkat és panaszokat, és igyekszel minden helyzetből a legjobbat...
November 03.• Előre sorolva november 15. -
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- A munkatársak irányítása, támogatása és motiválása a hatékony munkavégzés érdekében
- A napi munkafolyamatok felügyelete és hatékonyságuk biztosítása
- Informatikai problémák kezelése, hibajegyek nyitása és a megoldások koordinálása
Október 28. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!