-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Manage customer requests and handle Polish customer inquiries via phone and email.
- Handle incoming orders via email and web, manage order processing according to division guidelines, and relay product prices and availability to customers.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!