-
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Diszpécseri feladatok ellátása;
- Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig;
- Kapcsolattartás a megbízóval és a hibaelhárító szolgálat között;
- Hibabejelentő és karbantartó program kezelése;
- Feladatok kiadása a karbantartó szolgálat számára;
- Elvégzett karbantartási munkák dokumentálása;
November 05.• Előre sorolva november 23. -
Diszpécser
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a távfelügyeleti központba beérkező riasztás jelzések fogadása és kezelése a meghatározott protokoll alapján,
- szerelőkkel, műszaki munkatársakkal és járőrökkel történő szoros együttműködés,
- ügyfelektől beérkező telefonhívások fogadása, kezelése,
- meglévő ügyfelek telefonon történő tájékoztatása.
November 20. -
Kávé és italautomata szolgáltatásvezető
Budapest, Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeNettó 450e Ft havi bér
-
Céges autó • Szakmai tréningek • Prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Partner cégeinknél elhelyezett vending automaták működésének rendszeres auditálása
- Töltőtechnikusok munkájának segítése, támogatása, ellenőrzése
- Partnercégekkel való folyamatos kapcsolattartás, szolgáltatás szinvonalának emelése
- Kimutatások készítése a cégvezető felé
November 12. -
-
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!