-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Német nyelvterületről érkező megkeresések fogadása
- Ügyfélszolgálati munkavégzés telefonon, e-mailben és chat platformon (az ügyfelek általános és konkrét kérdéseinek megválaszolása)
- Ügyféligények, igények szakszerű kezelése
- Ügyféligények és kérések támogatott ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- KLASSZIKUS BANKI SZÁMLAVEZETÉS: számlavezetéssel és jelzáloghitelezéssel kapcsolatos műveletek végzése, kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel,
- JELZÁLOGHITELEZÉS: a Jelzálog termék- és szolgáltatáspalettájának ismerete és értékesítése,
- Prémium ügyfelek kiszolgálása számlanyitáshoz kapcsolódóan,
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÉrtékesítési vezető munkájának támogatása Új potenciális vállalati ügyfelek megkeresése Ügyfelek érdeklődésének felkeltése, igényfelmérés, tájékoztatás a faktoring szolgáltatásokról Tárgyalási időpontok egyeztetése...
November 10. -
Telebank munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása
- Keresztértékesítés
- Kimenő hívások lebonyolítása
- Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használata
November 13.• Előre sorolva november 19. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- te leszel az, aki megválaszolja a beérkező e-maileket és telefonhívásokat - nálad landolnak a technikai vagy szervizes kérdések – te segítesz eligazodni mobilok, okoseszközök és háztartási gépek világában - te kezeled a reklamációkat és panaszokat, és igyekszel minden helyzetből a legjobbat...
November 03.• Előre sorolva november 21. -
German speaking B2B Support
Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Október 30.• Előre sorolva 5 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka közösségi közlekedési hálózat menetrend szerinti működési feltételeinek felügyelete, zavar esetén a kiváltó okok feltérképezése és azok megszüntetésére történő helyszíni intézkedések végrehajtása...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek kéréseivel, kérdéseivel, panaszaival kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés
- Közüzemi szolgáltatókkal, ügyfelekkel és más szervezeti egységekkel történő kapcsolattartás
- Bankkártyás befizetések kezelése
- Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása
Október 29.• Előre sorolva tegnap 07:35 -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elsődleges feladatod a vendégélmény biztosítása, így proaktív, segítőkész hozzáállást kérünk nap, mint nap Kollégáinktól
- Közös feladatunknak érezzük, hogy ne csak Csapatunk tagjai tervezzenek velünk hosszú távon, hanem Vendégeink is visszatérjenek hozzánk
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresések során
- Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés
- Munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
Október 30.• Előre sorolva 7 órája -
Italian speaking B2B After-Sales Technical Support
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Összetett problémák eszkalálása és együttműködés a belső részlegekkel (garancia, logisztika, pénzügy)
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!