-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek kéréseivel, kérdéseivel, panaszaival kapcsolatos személyes tájékoztatás, segítségnyújtás és egyeztetés
- Közüzemi szolgáltatókkal, ügyfelekkel és más szervezeti egységekkel történő kapcsolattartás
- Bankkártyás befizetések kezelése
- Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása
Október 29.• Előre sorolva tegnap 07:35 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- te leszel az, aki megválaszolja a beérkező e-maileket és telefonhívásokat - nálad landolnak a technikai vagy szervizes kérdések – te segítesz eligazodni mobilok, okoseszközök és háztartási gépek világában - te kezeled a reklamációkat és panaszokat, és igyekszel minden helyzetből a legjobbat...
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A parkoló ügyfélszolgálatra érkező ügyfelek kezelése (díjfizetés, számlakiállítás, általános tájékoztatás)
- Adminisztráció az elektronikus parkolási rendszerben, dokumentációk készítése
- Online felületen foglaló utasok tájékoztatása, szükség esetén segítése
- Parkolókártyák kódolása, kiadása
November 18. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése,
- kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés,
- kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen,
November 14. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!