-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1026 Budapest, Pasaréti út
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati teendők telefonon és e-mailben történő ellátása
- Bejövő hívások fogadása: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, technikai segítségnyújtás, időpontegyeztetés, adminisztráció
- Kimenő hívások indítása: megkeresések visszahívása, welcome call, ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs (SIG 171)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfeleink professzionális kiszolgálása személyesen, Budapest 12. kerületi irodánkban
- bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
November 25. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1062 Budapest, Teréz körút 55-57.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások kezelése, hívásokkal kapcsolatos adminisztráció, ügyfelek teljes körű tájékoztatása.
- Esetenként személyes ügyfélszolgálat ellátása.
- Ügyfél reklamációk fogadása, iktatása.
November 05.• Előre sorolva november 24. -
-
Nyugdíjas Call Center munkatárs
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos ügyfélszolgálati feladatok
- Panaszkezelés
- Levelezés, adminisztráció
November 18.• Előre sorolva november 24. -
Telefonos gyógyszertári szoftvertámogató
1061 Budapest, Király utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban.
- Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!