Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák Bács-Kiskun megyében
7 db találat
Szűrés
-
Szeretsz telefonon egyeztetni az ügyfelekkel? Szereted szervezni, logisztikázni kollégáid mindennapjait és kézben tartani a folyamatokat? Nyitott vagy az informatika világára? Elismerés számodra az ügyfél elégedettség? Bírod a helyhez kötött munkavégzést?ma 12:15
-
Spanyolul beszélő oktatásszervező | Coordinador / a educacional
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldDon't Panic Angol Nyelviskola központ Oktatásszervező munkatársát keresi spanyol nyelvű ügyfelekhez. Szeretnél egy nemzetközi csapat része lenni? Vagány, vidám és munkája iránt elhivatott és érdeklődő munkatársakat keresünk modern nyelviskolánkba Oktatásszervezői pozícióba. Nyelv...tegnap 11:10 -
A logisztikai területhez tartozó alapanyag tervezési csoport munkájában való aktív részvétel és irányítás. Fő feladata a vevői kapcsolattartás és alapanyag tervezés csoportvezetőjének támogatása Felelős a termeléshez szükséges alapanyagok rendelkezésre állásáért és a lehető leg...tegnap 00:40
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...márc. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...márc. 26.
-
Partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás, panaszkezelés Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmárc. 23.
-
ügyfelek telefonon történő megkeresése részletfizetési megállapodások megbeszélése, nyomon követésemárc. 22.