-
Sales Support Teamlead (f/m/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Lead, coach, and develop the Sales Support team across the EMEA region
- Support customer onboarding in coordination with Sales and Finance
- Maintain customer data in the ERP system
- Provide accurate product information, pricing, and availability to internal and external stakeholders
November 10. -
Service Operations Administrator (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokBe the first point of contact for our English-speaking customers in Eastern Europe, the Middle East, and Africa – managing communication, resolving incidents, and opening service cases with professionalism and care....
Október 31. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • Holland középfok
Főbb feladatok- Strategic Leadership: Define and execute the vision and strategy for the Customer Success Management function at TOPdesk.
- Team Building & Management: Lead, coach, and expand a growing team of Customer Success Managers in the Netherlands and Germany.
Október 23.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!