-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Tegnap 16:24 -
Szoftver szaktanácsadó
7634 Pécs, Ürögi fasor 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég pécsi irodájában való munkavégzés
- Telefonon jelzett ügyfél-igények fogadása, megválaszolása
- Rendszerfelügyelet biztosítása
- Szakmai adatbázisok karbantartása
- Manuális tesztelés, tesztelési forgatókönyvek készítése
- Tesztelési hibák dokumentálása, nyomon követése, fejlesztőkkel való együttműködés
November 12.• Előre sorolva november 22. -
-
Italian speaking B2B After-Sales Technical Support
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Összetett problémák eszkalálása és együttműködés a belső részlegekkel (garancia, logisztika, pénzügy)
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Egyedi igények teljes körű megoldása
- Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
- Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
November 11.• Előre sorolva november 23. -
German speaking B2B Support
Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
Ügyfélkapcsolati manager
4034 Debrecen, Vágóhíd utca 2.Nettó 400e - 480e Ft havi bér
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Meglévő ügyfelek dedikált kapcsolattartója leszel: kérdéseik, igényeik nálad futnak össze
- A szolgáltatásunkhoz kapcsolódó bővítéseket, opciókat, ajánlatokat te állítod össze, és kezeled megrendeléseket
- Számlázási, szerződéses és adminisztratív kérdésekben is segítesz
November 19. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20. -
-
Diákmunka: Telefonos ügyfélszolgálat - Microsec
1033 Budapest Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBejövő hívások kezelése, az ügyfelek tájékoztatása és segítése meghatározott témakörben, sablonok alapján....
November 06. -
Telefonos műszaki ügyféltámogató diákmunka - Microsec
1033 Budapest Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBejövő hívások kezelése, ügyfeleink támogatása műszaki témájú kérdésekben és problémákban, előre meghatározott témakörökben, sablonok alapján...
November 20. -
Telefonos gyógyszertári szoftvertámogató
1061 Budapest, Király utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban.
- Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán
November 03. -
Transfer Pricing Intern (International Tax) - Diákmunka
Hibrid • 1123 Budapest Nagyenyed u. 8-14.Br. 2 648 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Identify and analyze intercompany transactions
- Support the team in development of functional and financial analyses as well as comparable searches
November 06. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokElőminősített ügyfelekkel beszélni és megérteni a helyzetüket, tanácsot adni nekik Potenciális ügyfelek kontaktálása (meleg hívások), igényeinek alapos feltérképezése Ügyfelekkel való hatékony tárgyalások lebonyolítása Hosszú távú ügyfélkapcsolatok építése és fenntartása Igényfelmérő beszélgetések...
November 19.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!