-
Pénzügyi és értékesítés támogató munkatárs
1138 Budapest, Újpalotai út 2.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPénzügyi Adminisztráció: Értékesítési szerződések alapján történő számlák pontos kiállítása, kezelése és a kapcsolódó bevételek nyomon követése....
Tegnap 17:13 -
-
Ügyféltámogatási Specialista
Hibrid • 4028 Debrecen, Kassai út 129.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Fogadod az ügyfelek telefonhívásait előre egyeztetett beosztásban (hétköznap 9:00–15:00 közötti idősávban) – ebben a szerepben Te leszel a hangunk, akiben megbíznak.
- Emailben válaszolsz kérdésekre, segítve az ügyfeleket webshopjuk működtetésében.
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
9024 Győr, Práter utcaBr. 500e - 600e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek támogatása telefonon és e-mailben
- Beérkező hibajegyek fogadása, rögzítése és priorizálása
- Kisebb beállítások, konfigurációk elvégzése a rendszerben
- Alapvető technikai ellenőrzések (pl. jogosultságok, kapcsolatok, adatfrissítések)
November 27. -
-
Customer Master Data Management Administrator gyakornok
Hibrid • 1123 Budapest Nagyenyed u. 8-14.Br. 2 648 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKülönféle ERP rendszerekkel (főleg SAP), Salesforce & C360, TPH & Reltio, valamint külső eszközökkel való munkavégzés a számlák pontos osztályozása érdekében...
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Create and update customer accounts and price lists ensuring accuracy and consistency according to established checklists
- Manage the creation and updating of surgeon profiles in the system
- Review, manage, and archive contracts, ensuring proper follow-up and compliance with organizational procedures.
Ma 05:57 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatokAs the first point of contact for incoming inquiries from prospective and existing customers from our Dutch-speaking markets, you will advise on our product and service portfolio, work out customer-specific requirements and needs, and in the process qualify the specific inquiries according to...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Complete products returns process from creation through crediting and filing
- Assist in verifying documents for archiving purpose
- Sending shipping documents to customers
- Generating or sending reports to required recipients
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!