-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
- Érdeklődő ügyfelek részére értékesítési konzultáció biztosítása
November 21.• Előre sorolva 2 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!