-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide crucial support to the Reefer Product Excellence in Hamburg, assisting in various tasks to ensure smooth business handling of our clients businesses
- Support customers of Hapag-Lloyd LIVE
- Collaborate closely with team members
November 14. -
Customer Care Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCustomer support and service Accelerating the development of email marketing among customers Coordinating and implementing customer and partner onboarding Quality assurance Preparing campaign results and creating evaluations, proactively deriving measures Regular communication with partners,...
November 10. -
Sales Support Teamlead (f/m/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Lead, coach, and develop the Sales Support team across the EMEA region
- Support customer onboarding in coordination with Sales and Finance
- Maintain customer data in the ERP system
- Provide accurate product information, pricing, and availability to internal and external stakeholders
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatokAs the first point of contact for incoming inquiries from prospective and existing customers from our Dutch-speaking markets, you will advise on our product and service portfolio, work out customer-specific requirements and needs, and in the process qualify the specific inquiries according to...
Ma 18:30 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Spanyol középfok
Főbb feladatok- Reaching out to delinquent customers using telephone and email
- Finding the most optimal way to convey the message and persuading the customer by applying your conversation and negotiation skills and innovative approach
November 03. -
Service Operations Administrator (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokBe the first point of contact for our English-speaking customers in Eastern Europe, the Middle East, and Africa – managing communication, resolving incidents, and opening service cases with professionalism and care....
Október 31. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • Holland középfok
Főbb feladatok- Strategic Leadership: Define and execute the vision and strategy for the Customer Success Management function at TOPdesk.
- Team Building & Management: Lead, coach, and expand a growing team of Customer Success Managers in the Netherlands and Germany.
Október 23. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Deliver high-quality product demonstrations
- Execute application projects and advise customers with technical understanding of the tools and their performance capacity, acting as technological interface to the customer
- Translate customer requests and needs into applications solutions
Október 22.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Devops engineer m f d állások, munkák Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!