-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálaton a telefonok kezelése
- Vevők kéréseinek ügyintézése
- Vevőkkel való kapcsolattartás
- Rendelések felvétele, rögzítése, visszaigazolása
- Készlet és számlázó program kezelése
- Számlázás
- Vevői reklamációk kezelése
- Beérkező árajánlatok feldolgozása - Logisztikai feladatok ellátása
November 20.• Előre sorolva 4 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!