-
Ügyfélszolgálati vezető
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélszolgálat, minőségügyi és reklamációs tevékenységek irányelveinek, szabályzatainak kidolgozása és fejlesztése a szakmai területekkel együttműködve.
- A részlegek munkájának irányítása, koordinálása és teljesítményének nyomon követése.
November 10.• Előre sorolva 10 órája -
-
-
Céges autó
- Teljes munkaidő
-
Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokMeglévő, esetenként elégedetlen ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás Panaszok, reklamációk kezelése, ügyfél-elégedettség visszaállítása Ügyféllátogatások szervezése és lebonyolítása problémás esetekben Egyedi, testreszabott megoldások kidolgozása az ügyfélmegtartás érdekében...
November 11. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!