-
IT Helpdesk Team Lead (German speaking)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLead & Inspire Your Team: Manage and mentor a dynamic 1st Level Support/Dispatcher team. Drive performance through regular evaluations, personalized development plans, monthly 1:1 sessions, and team meetings. Create schedules, foster professional growth, and build a motivating work environment....
November 19. -
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A befektetési szolgáltatási és ügyfélszámla-vezetési folyamatok jogszabályi és belső előírásoknak megfelelő működtetése (Bszt., Kbftv., MNB elvárások).
- Lakossági és kisvállalati ügyfelek kiszolgálásának, ügyfélszolgálati folyamatainak szakmai felügyelete.
Tegnap 11:02 -
Contact Center Team Leader
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Erőforrás menedzsment (szabadságok megszervezése, ütemtervek elkészítése, napi munkafolyamatok hatékony szervezése)
- Kimenő híváskampányok menedzselése, támogatása és azokról elemzések, riportok készítése
- IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)
Október 30.• Előre sorolva november 22. -
-
German speaking B2B Support
Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Technikai támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!