-
Contact Center Team Leader
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Erőforrás menedzsment (szabadságok megszervezése, ütemtervek elkészítése, napi munkafolyamatok hatékony szervezése)
- Kimenő híváskampányok menedzselése, támogatása és azokról elemzések, riportok készítése
- IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 17:05 -
-
Ügyfélszolgálati vezető
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélszolgálat, minőségügyi és reklamációs tevékenységek irányelveinek, szabályzatainak kidolgozása és fejlesztése a szakmai területekkel együttműködve.
- A részlegek munkájának irányítása, koordinálása és teljesítményének nyomon követése.
November 10.• Előre sorolva november 20. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!