-
Ügyfélkapcsolati és szolgáltatás szervezési koordinátor
1037 Budapest, Seregély köz 1.Br. 600e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- jól boldogulsz szervezési feladatok és szakmai szolgáltatások teljeskörű koordinációjával és adminisztrációjával,
- gyorsan, hatékonyan, precízen és a határidőket betartva oldod meg a felmerülő, akár párhuzamosan futó feladatokat,
November 21.• Előre sorolva 8 órája -
Ügyfélszolgálati Supervisor
1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A páciens koordinátorok mindennapi munkájának összefogása, támogatása és motiválása.
- A betegút gördülékenységének biztosítása, operatív problémák proaktív kezelése.
- Munkaszervezési feladatok támogatása (műszakbeosztás, feladatprioritás stb.).
- Új kollégák betanításában való aktív részvétel.
November 19.• Előre sorolva november 25. -
Befektetési szolgáltatások csoportvezető
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A befektetési szolgáltatási és ügyfélszámla-vezetési folyamatok jogszabályi és belső előírásoknak megfelelő működtetése (Bszt., Kbftv., MNB elvárások).
- Lakossági és kisvállalati ügyfelek kiszolgálásának, ügyfélszolgálati folyamatainak szakmai felügyelete.
November 25. -
Customer service team leader
Hibrid • 8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage and process customer orders, changes, returns and sample requests
- Handle SAP exceptions, monitor backlogs, resolve issues with factories
- Maintain close cooperation with sales, customers, and internal departments
- Create credit/debit notes, handle complaints, expedite and stock-related tasks
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
Ügyfélszolgálati vezető
2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a részleg vezetői feladatainak ellátása a tervezéstől az ellenőrzésig
- éves költségvetés tervezése, követése és megtartása
- szerviztevékenység irányítása és hatékonyságának biztosítása
- beérkező megkeresések és panaszok kezelésének irányítása, a munkatársak támogatása
November 07.• Előre sorolva november 23. -
-
IT Helpdesk Team Lead (German speaking)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLead & Inspire Your Team: Manage and mentor a dynamic 1st Level Support/Dispatcher team. Drive performance through regular evaluations, personalized development plans, monthly 1:1 sessions, and team meetings. Create schedules, foster professional growth, and build a motivating work environment....
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Working proactively with customers to develop their roadmap to improve consumption and maximizing the value of the customer's subscriptions
- Complete Relationship Assessments, Outcome Success Plans, initiate tracking, and maintain associated tasks for each account in the portfolio
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokAre you ready to take on an exciting challenge as a Senior Customer Partner with Kyndryl? We're looking for a dynamic individual like you, who can revolutionize relationship management, drive account growth, and boost profitability. In this role, you'll have the power to create, maintain, and...
November 11. -
Client Relationship Manager
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatokAttract new clients and nurture existing relationships by understanding their investment goals. Deliver engaging company presentations and introduce clients to available investment products. Act as the primary point of contact, resolving client queries with a personalized approach. Regularly...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokCoach, develop and motivate a team of Customer Sales and Services Agents and Senior Customer Sales and Services Agent to achieve individual, retail office and network targets and Commercial objectives....
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior technical support engineer állások, munkák Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!