-
Ügyfélszolgálati vezető
2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a részleg vezetői feladatainak ellátása a tervezéstől az ellenőrzésig
- éves költségvetés tervezése, követése és megtartása
- szerviztevékenység irányítása és hatékonyságának biztosítása
- beérkező megkeresések és panaszok kezelésének irányítása, a munkatársak támogatása
November 07.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Working proactively with customers to develop their roadmap to improve consumption and maximizing the value of the customer's subscriptions
- Complete Relationship Assessments, Outcome Success Plans, initiate tracking, and maintain associated tasks for each account in the portfolio
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokAre you ready to take on an exciting challenge as a Senior Customer Partner with Kyndryl? We're looking for a dynamic individual like you, who can revolutionize relationship management, drive account growth, and boost profitability. In this role, you'll have the power to create, maintain, and...
November 11.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!