-
Customer service team leader
Hibrid • 8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage and process customer orders, changes, returns and sample requests
- Handle SAP exceptions, monitor backlogs, resolve issues with factories
- Maintain close cooperation with sales, customers, and internal departments
- Create credit/debit notes, handle complaints, expedite and stock-related tasks
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!