-
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
Tegnap 16:17 -
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
-
Gazdasági ügyintéző
6724 Szeged, Bakay Nándor utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
- Beérkező számlák ellenőrzése, előkészítése, feldolgozása.
- Kimenő számlák készítése, tartozások nyomon követése.
- Házipénztár kezelése.
- Szoros együttműködés a könyveléssel, könyvelői riportok előkészítése.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Executive Assistant, ISSB Leadership
Hibrid • Frankfurt am Main
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTEAM: This pivotal role ensures the smooth day-to-day operation, working in close partnership with the designated Chair / Vice-Chair and their Counsellors. It requires seamless coordination in key administrative and logistical tasks that enable the team to focus on strategic priorities, working...
December 01.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!