-
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20. -
-
International Payroll Administrator
Hibrid • 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Work together with a senior payroll colleague to collect and prepare payroll input data from HR and other departments
- Support the payroll vendor in processing monthly payrolls, ensuring accuracy and timeliness
- Assist in reviewing and validating payroll results, escalating any discrepancies when needed
November 04.• Előre sorolva november 16.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!