-
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva 9 órája -
-
Financial specialist
8000 Székesfehérvár, Rozmaring utca 1.Br. 550e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok1. Review and process employee expense reimbursements in accordance with company policies. 2. Manage invoice issuing task, including AR and invoice tracking, customer reconciliation, and follow-up on outstanding payments. 3. Support basic tax-related matters; possess working knowledge of VAT,...
November 10. -
Pénzügyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződések, nyilvántartások, dokumentumok kezelése
- A könyvelő munkájának támogatása
- Házipénztár kezelése
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel
- Projektadminisztrációban részvétel
- Általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok ellátása.
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai és pénzügyi koordinátor
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokGyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása...
November 21.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!