-
Szállító / Logisztikai munkatárs (adminisztrációs és raktári feladatokkal)
Gyár utca - Budaörs, 2040
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Egészségügyi eszközök szállítása budapesti és vidéki kórházakba, céges, kisméretű furgonnal (VW Caddy)
- Szállítmányok átvétele, átadása, okmányok kezelése
- A szállításhoz kapcsolódó alapvető adminisztráció (szállítólevelek, nyilvántartások)
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva 6 órája -
-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokA gyakornok először a napi operációs kollegák munkáját fogja segíteni adminisztratív feladatok elvégzésével....
November 07. -
Purchasing Administrator
Szigetszentmiklós
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage a variety of Purchase-to-Pay activities, including purchase requisitions and efficient order processing within MCAM HU and the cross-functional MCG EMEA region
- Contribute to achieving qualitative and quantitative Purchase-to-Pay targets for MCAM HU and MCG EMEA
November 19. -
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
Raktári adminisztrátor
Pest megye
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi adminisztratív feladatok elvégzése
- Email-ek feldolgozása
- Napi riportok készítése
- Címzettekkel való egyeztetés, cím pontosítás
- Futár túrák elszámoltatása
- Raktári csomagok rendezése, csomagok összekészítése - fizikai munka
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő/Kimenő áruforgalom adminisztratív kezelése, rendszerben való rögzítése, szállítási dokumentumok kezelése
- Napi/Heti/Havi riportok készítése, frissítése
- Vezető felé folyamatos riportolás
- Raktári szoftver használata
November 17. -
-
Disztribúciós adminisztrátor
Pest megye, Biatorbágy (A Premier Outlet közelében)
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Disztribúcióhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység: napi adatrögzítés, archiválás, bizonylatok előkészítése, okmányok kezelése
- Belföldi forgalomban résztvevő gépkocsivezetők elszámoltatása
- Reklamációk kezelésében, azok okainak feltárásban való közreműködés
November 14. -
Légi adminisztrátor - Vecsés
Br. 2 325 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bejövő számla rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
- Alvállalkozóktól emailen kapott okmányok feltöltése a vállalat irányítási rendszerben
- Hibás számlázás esetén reklamációkezelése az alvállalkozónál
- Adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben és a hibásan rögzített adatok javítása
Október 30. -
Adminisztrátor
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1.Br. 580e - 590e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Mozgóbér • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• a telephelyen felmerülő adminisztrációs feladatok részbeni elvégzése, az adminisztrációs csoport munkájának segítése • megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása • megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során • szállítólevelek kiadása a...
Október 27. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!