-
Telesales – Call Center specialista
Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Meglévő ügyfelek számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások értékesítése telefonos tanácsadáson keresztül
- Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása
- Ügyfelek szakszerű és pontos tájékoztatása
- Értékesítési folyamatok támogatása
- Mindezek akár online folyamatokban is
November 05. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Magas színvonalon történő, személyre szabott értékesítés a Raiffeisen Bank meglévő és leendő lakossági, prémium ügyfeleinek
- Ügyfeleink tájékoztatása a szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól
November 17. -
Erste Mobilbankár - Szabolcs-Szatmár vármegye
Hibrid • Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok· Magyarország egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bankjának lakossági termékeit értékesíteni (hitelkártya, folyószámla, személyi kölcsön, lakástakarék, nyugdíjpénztár);...
Október 28. -
Termékmenedzser/ Ügyfélszolgálati munkatárs
4400 Nyíregyháza, Simai út 9.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégünk okos ajtózárak irányába - melyek okosotthon rendszerekkel is képesek együttműködni - bővíti kínálatát. Olyan kollégát keresünk, aki a "kütyük" világában kellően jártas, hogy segítse a termék piacra lépését. A munkakör főként (kb. 70%) a termék bevezetésével kapcsolatos, (kb. 30%) általános...
November 14. -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
4400 Nyíregyháza, Simai út 9.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Megrendelések kezelése
- Kapcsolattartás partnereinkkel telefonon és írásban
- Levelezés és telefonok fogadása a vásárlóktól
- Segítségnyújtás szakmai kérdésekben
- Garanciális ügyintézés
- Reklamációk kezelése
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!