-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banktechnikai eszközök javítási, karbantartási, telepítési, leszerelési munkálatainak elvégzése Budapest vonzáskörzetében, esetileg országosan
- Készenléti munkavégzés
- Elvégzett munkák utasításoknak, előírásoknak megfelelő dokumentálása
- Jelentési kötelezettségek teljesítése
Október 30.• Előre sorolva 4 órája -
-
Hálózat/ Rendszerüzemeltető informatikus
1135 Budapest, Béke utca 65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközreműködés az informatikai eszközök, rendszerek üzemeltetésében, karbantartásában, a használat során felmerülő tapasztalatok gyűjtése, elemzése és ezekhez kapcsolódó dokumentáció vezetése,...
November 11.• Előre sorolva 21 órája -
-
Senior rendszerüzemeltető
1134 Budapest, Váci út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
ACTIVE DIRECTORY • SQL • POWERSHELL • CCNA
Főbb feladatok- Komplex on-premise Microsoft cluster környezet napi szintű üzemeltetése, karbantartása;
- Hybrid AD környezet napi szintű üzemeltetése, karbantartása (Entra ID és Active Directory);
- Microsoft SQL cluster környezet napi szintű üzemeltetése, karbantartása;
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Rendszerüzemeltető mérnök
1134 Budapest, Lőportár utca 24.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vállalat IT rendszereinek és szolgáltatásainak felügyelete, üzemeltetése.
- A szerverinfrastruktúra napi működtetése, hibakezelés és megelőző karbantartás.
- Infrastruktúra-fejlesztések megtervezése és végrehajtása az üzemeltető csapat tagjaként.
November 12. -
IT alkalmazásüzemeltető munkatárs
1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Backoffice rendszerek működtetése:
- Forrás pénzügyi rendszer üzemeltetése;
- Nexon HR rendszer üzemeltetése;
- a rendszerekkel kapcsolatos alkalmazás adminisztrátori feladatok ellátása;
- a rendszer belső folyamatainak megismerése, felhasználók támogatása;
- a rendszer működésének részletes megismerése;
November 05. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!