-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21.• Előre sorolva 15 órája -
Office Coordinator (Budapest)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokOverseeing all front- and back-office activities to ensure the workplace operates smoothly-this includes reception tasks, coordinating security services and keeping everyday office processes on track...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Constantly offer professional, friendly, and engaging service
- Providing courteous and efficient telephone services including accurate message taking
- Collecting & maintaining information on the clinic and surrounding area
Október 31.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!