-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage end-to-end lifecycle of tools (Proof of Concept → Deployment → Production → Maintenance → Decommissioning)
- Create and maintain scripts/utilities for tool integrations, certification, and maintenance
- Deploy and manage tools/utilities across managed and geo-redundant data centers
November 05.• Előre sorolva 12 órája -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- saját fejlesztő csapat és (OnPrem) technológiai környezet szakmai támogatása;
- probléma- és incidenskezelés, hibajavítás;
- projekttámogatás, rendszer integrációs igények megvalósítása;
- eseményadminisztráció jegykezelő és tudásbázis rendszerekben (Jira, Confluence);
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Lead Salesforce Architect
Hibrid • 1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Lead the design of scalable, secure Salesforce architectures across Marketing Cloud, Data Cloud, and Loyalty Cloud
- Translate complex business requirements into enterprise-level technical solutions
Tegnap 09:38 -
-
DevOps or SRE Engineer (m/f/d) for Smart Building
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
DEVOPS • CLOUD • SECURITY • AZURE • GIT • NETWORK • SCRUM
Főbb feladatok- Solve technical and conceptual challenges and contribute to the continuous improvement of methods and tools within one of our cross-functional Scrum teams
- Shape and operate the build and runtime environment of our cloud platform
November 19. -
Senior Service Manager
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
DEVOPS • SERVICE MANAGEMENT • INCIDENT MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT
Főbb feladatok- provide high service quality to customers for a set of services which has the potential to be customer facing as needed
- ensure that standard operations, monitoring, and escalation processes are applied consistently across a portfolio of services
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
ITIL • ERP • INCIDENT MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT • PROJECT MANAGEMENT. • JIRA • EXCEL
Főbb feladatokDelivery Management: organizes and leads tickets review meetings based on the reports already available on the ITSM tool (EasyVista) to ensure SLA are met....
November 07.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!