-
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- segíted és támogatod a kereskedelmi részlegünk munkáját
- alapfokú szakmai támogatást biztosítasz az ügyfeleinknek a termékeink használhatóságával kapcsolatban
- angol nyelvű oktatóanyagok segítségével és a nemzetközi csapat támogatásával megtanulod a termékeink műszaki és szakmai részleteit
Október 29.• Előre sorolva november 23. -
Értékesítést támogató szakértő
Hibrid • 1037 Budapest, Bokor utca 23-25.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokÜgyfélmenedzserek munkájának támogatása, beérkező igények koordinálása, ügyféladatok rögzítése, igények pontosítása, adatbegyűjtés...
November 04. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a megváltozott munkaképességű kollegákkal üzemelő, sorsjegyeket értékesítő Karitatív értékesítői hálózat támogatása, fejlesztése, megújítása,
- a hálózat értékesítési stratégiájának megvalósítása, a hálózat fejlesztése, az értékesítők támogatása,
November 18. -
-
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az árképzési folyamatok kialakítása, fejlesztése és rendszeres felülvizsgálata
- az árazási rendszer működtetése és ellenőrzése
- aktív részvétel a központi árképzési stratégia megvalósításában
- a napi üzleti és árazási folyamatok nyomon követése, tapasztalatok beépítése az árképzésbe
November 17. -
-
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Joint leadership of the team
- Responsibility for cash accounting including handling and entering daily proceeds
- Ensuring proper checkout procedures and working at the cash desk
- Providing administrative support to management
- Managing customer complaints
November 14. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz Out of Home és Traditional Trade csatornák dinamikájának mélyreható elemzése, trendek és bolti formátumok vizsgálata a partnerünk disztribúciójának, láthatóságának és rotációjának növelése érdekében....
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!