-
Kereskedelmi asszisztens
2040 Budaörs, Edison utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Naptár kezelése, időpontok egyeztetése, találkozók szervezése
- Üzleti levelezés bonyolítása, telefonhívások kezelése
- Szerződéses kötelezettségek és egyéb folyamatok nyomon követése, rögzítés a vállalatirányítási rendszerben, határidők figyelése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 12:30 -
-
Kereskedelmi asszisztens
2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő rendelések kezelése és nyomonkövetése
- Számlák kiállítása
- Bejövő áruk adminisztrációja
- Raktárkészlet figyelemmel kísérése
- Adminisztráció, kimutatások készítése
- Fuvarszervezés (belföldön)
- Vevőkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
- Szerződések, ajánlatok készítése
- Házi pénztár kezelése
November 05.• Előre sorolva tegnap 11:40 -
Fuvarozási asszisztens
Biatorbágy
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- külföldi gépjárművezetők járati elszámolása
- bizonylatok feldolgozása
- fuvarlevelek átvétele gépjárművezetőktől
Tegnap 11:12 -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 12 órája -
-
Számviteli asszisztens
2030 Érd, Budai út 20.Br. 390e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokKönyvelőirodánk számviteli asszisztens munkakörben kínál álláshelyet, főállású, vagy részmunkaidős foglalkoztatásra. A feladatkör: - megbízóink könyvviteli adatainak számviteli rendszereinkben történő szakszerű rögzítése - a számviteli adatok egyeztetése, ellenőrzése - a könyvviteli bizonylatok...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
Logisztikai asszisztens
Pest megye
-
Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Október 28.• Előre sorolva november 22. -
-
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva november 23. -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
Logisztikai asszisztens
Biatorbágy
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező áruk bevételezése, ehhez kapcsolódó dokumentáció elkészítése,
- Kimenő áruk teljes dokumentációja,
- Fuvarszervezés és fuvarok nyomonkövetése speditőr cégek bevonásával,
- Reklamációk kezelése,
- Leltározási dokumentáció elkészítése,
- Készleteltérés kezelése,
- EKAER adatrögzítés,
November 20. -
-
Asszisztens
2053 Herceghalom, Gesztenyés út 1.
-
Cafeteria • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- műtétekhez műszer és egyéb anyagok előkészítése, biztosítása
- sebészi beavatkozások, egyéb vizsgálatok elvégzésében való segédkezés
- műszerkönyvek vezetése
- a vizsgálatok során alkalmazott műszerek, mérőberendezések használatának ismerete és alkalmazása
Október 29. -
-
Hr asszisztens (diákmunka)
AlsónémediBr. 2 200 - 2 200 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Jelölt adatbázis kezelése, önéletrajzok előszűrése, rendszerezése, interjúszervezés ;
- Hirdetési csatornák kezelése, hirdetések terjesztése;
- Diák foglalkoztatással kapcsolatos adminisztráció;
- Eseti riportok készítése;
- HR tevékenységek támogatása;
Október 27. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi számlázás és adminisztráció - Kimenő és beérkező e-mailek kezelése - Telefonhívások fogadása, irányítása...
November 06. -
Üzemeltetési asszisztens
2351 Alsónémedi, Ócsai út 7.
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- forgalmi adatok és a hozzá kapcsolódó bevételek feldolgozása, egyeztetése, ellenőrzése,
- üzemeltetés irányításához és szervezéséhez szükséges adatok szolgáltatása,
- kapcsolattartás töltő- és szervíztechnikus kollégákkal,
- ED-val kapcsolatos ügyintézés,
- leltár feldolgozásban részvétel,
November 06. -
-
Asszisztens munkatárs
Hibrid • 2040 Budaörs, Szabadság út 14.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokDolgozni akaró és tudó személyi asszisztenst, kolleginát/kollégát keresek. FIX ALAPBÉR, FELSŐ HATÁR NÉLKÜLI PRÉMIUM LEHETŐSÉG, HOME OFFICE-BAN IS VÉGEZHETŐ. Alap és teljesítmény arányú bérezés. Amennyiben rugalmas, otthonról is végezhető munkát keresel a fényképes önéletrajzodat küld...
Tegnap 23:10 -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka halláscentrum előjegyzésének a kezelése páciensek fogadása ügyfelek hallásdiagnosztikájának, személyre szabott hallásrehabilitációjának és utógondozásának támogatása tájékoztatás a hallásrehabilitáció lehetőségeiről, a hallókészülékekről, azok előnyeiről, napi használatáról Az ügyfél igényeinek,...
November 15. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
Értékesítés, adminisztráció
2120, Dunakeszi, Fóti út 120
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Titkárnő-asszisztens állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!