-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP rendszerben történő adminisztratív feladatok ellátása;
- Megrendelések rögzítése;
- Megrendelt feladatok kezelése nyilvántartáson keresztül;
- Rendelkezésre álló adatbázisok kezelése, munkák elszámolásának nyomon követése;
- Számlázási folyamatban való részvétel;
Október 29.• Előre sorolva 18 órája -
-
SAP Administrative Coordinator - German Speaking (Entry level)
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Review vendor proposals to extract data and build purchase requisitions in SAP
- Monitor purchase orders for accuracy and alignment with requisitions
- Verify invoices and goods receipts; coordinate timely invoice processing with BP Accenture
- Track vendor change orders and update change order records
November 20. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!