-
Pénzügyi munkatárs
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Videó a hirdetésben
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése SAP-ban és számlázási adminisztráció
- Folyószámla-ellenőrzés
- BudapestGO és BUBI értékesítés pénzügyi feladatainak kezelése
- Jutalékelszámolás, bankkönyvelés
- Főkönyvi egyeztetések
- Kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal
- Részvétel havi, negyedéves és éves zárásokban
November 19.• Előre sorolva 18 órája -
Pénzügyi és értékesítés támogató munkatárs
1138 Budapest, Újpalotai út 2.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPénzügyi Adminisztráció: Értékesítési szerződések alapján történő számlák pontos kiállítása, kezelése és a kapcsolódó bevételek nyomon követése....
November 30.• Előre sorolva 18 órája -
-
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva 18 órája -
Számviteli asszisztens
2030 Érd, Budai út 20.Br. 390e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokKönyvelőirodánk számviteli asszisztens munkakörben kínál álláshelyet, főállású, vagy részmunkaidős foglalkoztatásra. A feladatkör: - megbízóink könyvviteli adatainak számviteli rendszereinkben történő szakszerű rögzítése - a számviteli adatok egyeztetése, ellenőrzése - a könyvviteli bizonylatok...
November 12.• Előre sorolva 18 órája -
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyvédi iroda működésével összefüggő levelezési és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- kapcsolattartás a szakértőkkel, partnerekkel és megbízókkal
- beérkező szerződések belső nyilvántartási rendszerben történő rögzítése aktualizálása,
Tegnap 09:55 -
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
Pénzügyi munkatárs
2045 Törökbálint
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező számlák kezelése, adminisztrálása,
- bankkivonatok könyvelése, banki utalások rögzítése,
- számlákkal kapcsolatos hiányzó információk begyűjtése,
- ügyfelek pályázati elszámolásához adatszolgáltatás,
- pénzügyi kimutatások készítése,
- részvétel a havi/negyedéves/éves zárási munkafolyamatokban,
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Bérszámfejtő és TB ügyintéző
Budapest, VIII. kerület
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyhöz és bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése,
- Munkaidő- és szabadságnyilvántartások kezelése, egyeztetése és ellenőrzése,
- Bérszámfejtés előkészítése, ellenőrzése, a bérutalás lebonyolítása,
December 03. -
Pénzügyi referens
1088 Budapest, Ötpacsirta utca 4.
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokszámlák rögzítése, kezelése utalási állomány összekészítése, elküldése statisztikák készítése számviteli osztály munkájának támogatása pénzügyi folyamatokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, pénzügyi adatfeldolgozási és egyeztetési tevékenységek elvégzése munkakörhöz kapcsolódóan...
November 25.• Előre sorolva december 3. -
Könyvelő
2310 Szigetszentmiklós, II. Rákóczi Ferenc utca 57.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítói számlák, banki és pénztár bizonylatok rögzítése és kontírozása fejlett integrált ügyviteli rendszerben
- Alkalmanként vevőszámlák készítése
- Könyvelési anyagok összeállítása
- Napi utalási tervek elkészítése
- Jóváhagyott utalási terv banki rögzítése és feladása
- Munkaüggyel kapcsolatos alapteendők
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Könyvelő munkatárs
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő bizonylatok szakszerű kontírozása és könyvelése.
- Analitikus és főkönyvi nyilvántartások naprakész, pontos vezetése, egyeztetések.
- Havi és éves zárás elkészítésében való aktív részvétel.
- Adóbevallások (ÁFA és egyéb adóbevallások) és kapcsolódó hatósági adatszolgáltatások készítése.
November 13.• Előre sorolva december 3. -
Pénzügyi asszisztens (alapkezelői terület)
1027 Budapest, Henger utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkezett számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, iktatása a törvényi és belső vállalati előírások szerint, banki utalások előkészítése és kezelése
- A pénzügyi adatok naprakész rögzítése és ellenőrzése, valamint kimutatások és nyilvántartások készítése belső és külső igényekhez
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Forrásgazdálkodási pénzügyi munkatárs
1113 Budapest, Daróczi út 3.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A támogatási és működési források pénzügyi felhasználásának és elszámolhatóságának biztosítása a vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint.
- Támogatási szerződések előkészítése, támogatási kérelmek, szakmai programok és pénzügyi tervek előkészítése.
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Pénztárkezelő, pénzügyi adminisztrátor
1211 Budapest, Színesfém utca 10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A vállalat házipénztárának kezelése, készpénzes tranzakciók pontos adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben és egyéb adatbázisokban is
- Előlegek kiadása, elszámoltatása;
- Pénztárbizonylatok kiállítása, ellenőrzése, iktatása;
- Kifizetésekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció;
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Pénzügyi ügyintéző(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út 44-46.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői folyószámlák egyeztetése, kezelése (fizetési emlékeztetők, felszólító levelek írása)
- Határidőn túli számla-állomány kezelése
- Bankkivonatok ellenőrzése, kiegyenlítése
- Vevői szerződésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Banki és pénzügyi ügyintéző
1211 Budapest, Petróleum utca 2.Br. 400 - 600 Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki utalások előkészítése rögzítése, és ellenőrzése;
- Banki adatszolgáltatási kötelezettségekben való aktív részvétel;
- Egyéb kapcsolódó adminisztrációs feladatok (excel táblázatok naprakész, pontos vezetése, nyomon követése, egyeztetése);
- Vevői és szállítói kompenzálási folyamatok lebonyolítása;
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Kötelezettségvállalási Ügyintéző
1113 Budapest, Karolina út 19-21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- előirányzatok felhasználásának követése, folyamatos egyeztetése a könyveléssel,
- rendelkezésre álló keretek figyelése, szükség szerinti korrekciója, módosítása az előírások szigorú betartása mellett,
- statisztikák és a jelentések készítése,
- az egybeszámítási szabályok figyelemmel kísérése.
November 24.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!