-
Accounting Manager
1052 Budapest, Váci utca 34.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatok- Coordinate and implement accounting processes, audits, and SOP compliance.
- Ensure statutory records and accounting treatments comply with Hungarian Accounting Act, local tax rules, and other applicable regulations.
December 04. -
Refinanszírozási szenior menedzser
1051 Budapest, Nádor utca 31.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A pénzügyi intézmények gazdálkodásának elemzése, limitelőterjesztések elkészítése
- Jelentések, riportok, statisztikák, elemzések készítése a partnerek értékesítési tevékenységéről, továbbá hitelportfóliójuk alakulásáról
- Monitoring feladatok ellátása
November 10.• Előre sorolva 15 órája -
-
Pénzügyi menedzser
1053 Budapest, Szép utca 2.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Nemzetközi Interreg Programokhoz kapcsolódó kifizetési és egyéb pénzügyi feladatok ellátása
- A támogató informatikai rendszerekben a pénzügyi folyamatok kezelése
- Rendszeres adatszolgáltatások készítése
- Követeléskezelési eljárásokban való részvétel
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversight of the Finance & HR Department, including direct management of one team member and reporting directly to the CFO France.
- Preparation of monthly cash flow forecasts to support financial planning.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Manage and execute rental and service contracts for the Switzerland Innovation Park Basel Area and Basel Area Business & Innovation, including invoicing and related correspondence
- Prepare, manage, and file contracts and other administrative documents
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Prepare monthly P&L, cash-flow statements and management reports.
- Lead budgeting, forecasting, and variance analysis.
- Develop Excel-based dashboards and KPI tools to support decision-making.
- Support the follow-up of EU- and Swiss-funded R&D projects.
November 07.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!